lauantai 23. lokakuuta 2010

Persusta soffalla

Englannin ykköskanaalin tanssii tähtien kans on mun ensimmäänen ohojelma koskaa, mihinkä oon jääny koukkuhun. Justihin äsköön loppuu näytäntö.

Brittien välitöön asennes tuaa mullen miälihyvää. Kisa on kisa, mutta mialuusalla huumorilla britit on saanu ohojelmastansa mun parahan. Eläkkehellä olova pönäkkä kansanerustajanainen viilettää lavalla huipputanssijanuarukaasen ohojaukses. Ja Colin Jackson, maailmanennätysmies lyhkääsis airoos, tanssi vuosi sitten. En tiedä miellyttäämpää miestä.

Oon miältä, notta se erustajamamma ja huippupoika on pannu palio pelihin. Vois olla vaara kömpimisestä urakehityksellen. Ei kai sille eläkelääselle. Aitajuaksija on oma ittensä. Oli kokkiohjelmaski tosi hiano kunkku, enenku poltti vahingos sormensa paran rerunas.

Tanssiohojelmaa juantaa melekee kaksmeeterinen fiksu nainen yli kahareksankymppisen herran kans. Ensimmääses ohojelmas vuasia sitte huamasin, notta flikka vähä ouroksuu tuata paappaa. Känsä on kuitenkin niin terä-älyynen ku olla ja voi, ja flikka ihannootto nykyysin pariansa.

Ny juantajakki pistää parina tanssiksi ja flikan luimistelusta vanhaa äijää kohtahan ei oo jäläkiäkää. Se flikka televiosta kattuen ihaaloo sitä ihastuttavaa herrasmiästä. Ei oo tullu paapallen rementtiaa. Suames ei varmahan kelepaa tuan ikäänen äijä enää yhtää mihinkää.

Joka lauantai istun televisio ääres ku tymä, enkä hiippaale mihinkään ennenku tanssarit on varikolla. Näköjänsä mäki oon tälläänen.

Ei kommentteja: