torstai 15. heinäkuuta 2010

Plantentuin

Ku persustaa porottaa pyärääleminen, lähärin jaloottelemahan likille. Plantentuin on aina kävelemisen arvoonen paikka. Yli sata hehtaaria kasvitiätehellistä puutarhaa.

Pikkuusen jäi kalavamahan mun pikkukameran huano yhteestyäkyky. Olin varmahan iliman riilliittä säätäny arvoja ihan puskikkohon. Koko käppäälyni aijjan mun repus oli oikia kameraki, muttoli jääny siihen niin pitkä töttyrä, notten ottanu sitä näköösellen.

Nämon nyt sitte täällääsiä. Kuvat.



Voiko muuta ku ihaalla?

Muitaki paappoja huiloottaa.

Tälläästä.

Minkähällaasta tuas olis kortteerara. Saattaas olla talavella holotna.

Mettää puilta.

4 kommenttia:

Millan kirjoitti...

Komioota osumia sait sillä piänemmälläki kuvauskonehella. Tuallaanen kivinen kesämökki vois olla kiva :)

vilukissi kirjoitti...

Ei voi moittia maisemia eikä kohtehia, ei. Eikä ny toki valokuvaajaakaan. Hanki joskus se keeli-istuun!

Laura kirjoitti...

Laura on kateellinen. Moon kateellinen siksi, ku joku saa pyöräällä tuollaasis maisemis ja minen saa. Ai että pystyn oikeen kuvittelemahan sieluni silimin kuinka mä tsekkaisin samalla ihmisiä ku mä hilijalleen polkisin tuola.

Äijänkäppyrä kirjoitti...

Ymmärrän Lauran katehen. Tamperehella ja kyröös pitää tankata kosla kallishisti, jos meinaa johonku häippäästä. Täs on kaikki tarpehelinen ja tarpehetoon likillä.

Jos on Jari Tervon kiria käres, ei huamaakkaa ku on jo Lontoos tai Pariisis.

Nii. Tämä käpykylä on aianki yhtä isoo ku Pässinmäen pulevardin vaikutusalues. Vähintään kakskymmentä hianua vanahaa linnaa silti löytyy.

Kaikki asiat on kovaa kattojan silimäs. Mun on vastahakoosta ajatella asuvani johonaki ei mihinää. Niinku kotonani Suames.