tiistai 27. lokakuuta 2009

Tasan

Ny on joku klikkaaja saanu mun blokilaskurihini pyäriän tasanumeron. Ihaalen klikkaajaa myätämiälisellä ajatuksella. Tuli ny tuasta miälehen, notta seuraavan tuhannen särkijä saa palakinnon tyhyjänpäivääsestä vahtoosta.

Jos joku epäälöö palakinnon arvokkuutta, kannattaa vilikutella vilukissillen, se on pannu melekee koko sormensakki nauskuttimehen. Itköö ny johonaki vanahan kirkon likellä, ku ei oo enää hyvää looras.

Täs on ny uus maharollisuus päästä nauskuusten perähän. Mä pystyn seuraamahan laskurista ampuja, mutta ihan tarkka lähtöpistet on lukijalla ja en voi sitä tiätää ennenku vihijaastahan.

3 kommenttia:

Arjaanneli kirjoitti...

Mä aattelin kysyy, jotta saanko mä linkuttaa sut, kun oon nyt oppinu tuon jalon taidon?
Joiltain en oo kysyny, mutta aattelin että pohojalaaselta pitää kysyä lupanen...

Äijänkäppyrä kirjoitti...

Emmoo, eikä muukkaa mun tuntemani pohojalaaset oo niin maharottomia, ku annetahan tykö. Täs ny vaan hillutahan, notta savolaaset ja karialaaset pysyys ruarus. Raumalaaset ny on aina käsittäny järiestyksestä.
Mä en taira tiätää, miton linkuttaminen. Menöököhän se joinki linkkiihin?

Arjaanneli kirjoitti...

No kun mä vaikka kirjotan omassa jutussani, että menää ihmeessä kattomaan Äijänkäppyrän blogia, niin sun nimen alle tulee viiva, ja ne jotka haluaa klikkaa sitten siitä PLIM! ja ovat sun sivuilla.
Jotta käykö?