lauantai 16. kesäkuuta 2012

sinkomiähiä

Helevetinmoonen kasa sinkomiähiä meni justitihin mun klasin aluutte. Mun korvahan otti tosi kovaa se, notta niiren amerikkalaasis prötkyys ei oo minkäällaasia prötininän pehementimiä. Enoo omasta pualestani pahoollani, mutta valakoonen rakkini kaivaantuu mun kesäpairan ja navan välihin. Sen korvahan prätinä kaikuu ukkoosen ilimalta.

Mutta ittehän en ymmärrä.Täs maas nua HD -kuskit on jumalaakin korkiammalla oksalla. Ja katso.Niillon miälestänsä omat oikeuret kiamurrella pellilehemien välistä, vaikkon matkasalakkujen kans yhtä leveetä ku pirssikki.

Kerraasti joku prötköttäjä meinas lyärä mua turpahan, kun en virallisesti opituulla pakraasinffilla alynny, notta mopopoijjat ajaa mistä lystää ja muut mistä mahtuu.

Mitäs täs. Kaikellaasehen tottuu aijjan kans. Aija ei oo kyllä entisen akkani nimi.

Moon ihan liika kuuliaanen  kulukija. Oon miältä, notta yks kaista on varattu yhyrelle kulukinehellen. Oon jo kymmeniä vuasi sitte päättäny, notta liikentehes ei saa hermostua. Likiltä on kuitenkin pitäny, notten oo nuata sinkomiähiä lyäny turpahan. Voin tomahuttaakki viälä.



Ei kommentteja: