keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Oon samaa miältä

Suamen upseeristosta valtaosa on vittuuntunu poliitikkojen möhöläälyhin. Mä en oikiasti ymmärrä mitää, ku Aili Lydia opetti mullen yhteiskuntaopin tunniilla notta Hallitus esittää ja eruskunta päättää.

Voi olla, notta julukiksista koottu päättäjäporukka on muka jotaki päättäny. Minä ja kansa ei vaan sitä täritä. Kusilepsuja niinsanottuja kansan erustajia on ny ruakittu ja juatettu sellaasilla emnehillä, notta puallustusvoimat pannahan juurihulikkahan.

Mun ei tartte olla mistään mitään miältä, mutta mä näjen näistä päätöseherotuksista, notta Timo Soinia lukuhun ottamati kaikki julukispolittikot on sittoontunu Natohon liittymisehen. Jotenki vain tapa on vittuunen ilimoottaa asiasta. Lopetetahan ensin maanpuallustus ja itketähän sen perästä, nottei meilloo mitää turvaa maasnamma. Pitää tiätysti aina muistaa, notta ihimisen turva on aina tullu iränpualohoosesta suunnasta.

Kuka jäi henkihin, itäturistit poltti olokivalakioolla kyrölääsiä. Mä tiärän yhyren ainuan, ja son mun lähisukulaanen.

Koko Suamen armeijan tuhuaminen on vitun näkyvä poliittinen temppu Natohon. Imehtelen vain sitä, nottonko niinsanotuulla esietteliööllä tai huis hapeliilla kansanerustajilla jotaki oikiaa tiatua päätöstensä nojaksi. On. Nato.

Mua ei Natohon liittyminen vituta paskaakaann, mutta tua tapa, kuinka se viärähän kansaa kusettamalla. Meirän omia ittiämmä erustamahan valakatut kusipäät touhuaa ihan erilaasia hommia mihinkä non valakattu. Hyi saatana.

Ei kommentteja: