maanantai 19. joulukuuta 2011

varo, pukki tuloo

Moon leikkiny täälä monena vuanna pukkileikkiä. Oon kyselly kakaroolta, nottonko täälä kilttiä lapsia. Etukätehen oon kyselly lasten miäliteoosta notta osaasin puhutella ja olla uskottava oikia pukki.

Muutaman kiältäätymisvuaren jäläkehen moon taas auttuna pukki. rekvisiitat ov vissihin mennyros kihin, mutta tuloo improrisoora. Muistan, notton pikkuusen aihekehyksehen liittyvää roinaa ylähällä. Pitää mennä kuurnikoottemahan.

Olin lopettanu jo aikoja sitte pukkileikit, mutten voinu kiältääntyä ihanimmasta ihanimman Jaanan pyynnöstä. Jaana oli aikanansa samassa organisaatiossa mukana kun minäkin. Joskus oli tavattoman suuria ongelmia aikataulullisesti lehden teossa. Koskaan Jaana ei hermostunut mistään.

Oli täysin käsittämätöntä, että Jaana tiesi, että lehti saadaan kokoo kyllä.

Voin vain ihailla ihmistä, joka sanoo; nyt on ollut vähän mielenkiintoisia ongelmia. Silloin vallaskansalla on ollu henkselit poikki jo aikoja sitte.

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Kyllä mä joudun vintistä sen kassin hakeen mis on joulupukkivehkeet. Vaikka olin jo päättänny etten enää. Tulihan jo 30v leikittyy.