torstai 10. marraskuuta 2011

mä täs

Jos molisin Hitleri, Staliini tai Caolombo, peruuttasin kummaltaki kaharelta nuarelta flikaltani ajokortin. Ainaki kymmeneksi kasvun vuarerksi. Enkä kyllä iliman aiheetta.

Yk syy on se, notten oo valamistaantunu puhumahan jäläkeläästen hautuujuhulas mitää itkun sekaasia osanottoja. Moo ajatellu, notta ne valehteloo mun kuapan viäres, kuinka ihana niiren miälestä vittuunen isänsä olikaan. Mutten oo vastaavahan viälä paneentunu.

Saatana, jos liikentehes ei oo mitään suhteellisuuren tajua ja kaikki siihen liittyvä äly on persees, kortti pois kylymästi. Jos pitää olla kulukeella johonku, orottakohot liniapiiliä vaikka viikot pääksytysten.

Katto peilihin, viisasteli pahanan pohojimmaanen. Oikias oli, siältä näkyy oikee tuuhia karvanaama. Olisin sanonu roistoksi, jonsen olisi tuntenu.

En pystyysi tätä kirioottamahan jos mun nuaruuren autot olis kulukenu yli kahareksaakymppiä. Silläki vauhrilla olin monta kertaa jonku vasikka- eli pässihaas. Luajan lykky oli, notten rumpioonu silloon ketään.

Mun kohoralla älystä ei voi toimitella, muttoon teheny jo kymmeniä vuasia sitte ittelleni liikentehen aakkoset. Ajan itte omaa tai toisen autua, en hermostu minkäällaasista toisten kuskien aiheuttamista provokaatioosta. En hermostu kenenkään toilaaluusta tai vahihingontekoyrityksistä. Ajan tiällä niin, ku siälä olis muitaki kulukeella. Yritän vaharata, minkälaasia kuvia tiäv viärehen on ratustettu.

Päätökseni jäläkehen oo kruisaallu muutamia milioonia kilomeeteriä. Näytän ajopaäiväkiriat, jonsei joku usko.

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

No paljo oot ajellu. Kyl välil ku oikeus ois, ni ottasin joltai kortin pois. Viimeeks tänää, ku julli ajeli kymmenen kilsaa kahen metrin pääs mun takapuskurist. Mä sentää ajoin 10km/h yli rajotukse.