torstai 16. helmikuuta 2012

Hyvä talitiiaanen

Minen oo kuinkaan tähäränny sun huanohon ruakavaliohos. Mihinkää ei saa enää luattaa. Kyllä mä sen näjin, jotta yriösit mun evähilleni. Noli ostettu arvonsa tuntevasta eläänkaupasta. Parasta ennen: Joo, sellaasta leimaa ei ollu pussuuses.

Sitte mä huamasin, notta kaikki mun verkkopussiis olovat tiiasen nokkimispallot oli ehejiä. Se pussi oli tyhyjä, johonkolin tällänny oikiaa sianfläsää, sulle. Täs näin niinku kuviteltuna ihimisenä voin sanua: Meitä myrkytetähän tosi kovaa ruaka -nimisis tuattehis. Ihiminen on niin lepsunu olio, nottei huamaa mitään. Muka.

Sinä punatulukku, tiiaanen, punarinta ja säki mustarastas, erootatta myrkyt. Mä en tua enää teille inhoruakaa. Jollaki lailla imehisen ruakia tarkkaallahan. Ostan niistä tiskiistä teillen. P

2 kommenttia:

kaisa jouppi kirjoitti...

Vai on siäläpäin nuan tirsmuja tiiaisia?
Vaikka ei senpualen, on niitä melläpäinki.
Aurinkokukan siämenet kuulemma vaan syärähän ja muut vihnehet valutetahan toiseltapualen nokkaa poikes.
Meirän markilla ei saa syättää minkäänsorttisia tirpuusia. Isäntä kirmuseeraa, jotta
niiren ruakkiminen kiinnostaa liikaa myäs muita elikoota, kuten hiiriä ja rottia ja sensellaasia.
Tiärä sitten häntä.
Mukava niitä pikkulintuja olis klasista kattua, ku ne syää sellaasta fläskitalipallua.

vilukissi kirjoitti...

Hos en muuta leivo, niin leivon ainakin linnunkakkuja joka pakkashetki ja ne sitten puutarhaan roikkumaan naruistaan. Toki katon tarkasti, mitä niihin laitan! Kyllä elukka myrkyt tunnistaa, se on fakta!