torstai 17. syyskuuta 2009

mitähä?

Otinko mä näiltä palstoolta eileen jokku loparit vai? Hatkat. Kyllä pitääs pohojalaasen möllykän olla puheensa mittaanen. Huamasin justihin, noottoon taas jotaki lässyttäny tänne. Minkäs yhtyehen tahi laulajan tuatantua se olikaa, notta levottomat käret. Soov vissihin sellaasta ny.

Kaiken huippua on, notta sain sinne helevetin Pohojammaallekin piilomajahani ratustettua ittelleni jokku nettiyhteyret kesällä. Mitä mä siälä nettiyhteyksilläni tarkootan? Vissihin sitä, nottoon koko aijjan kiusaamas kunnon ihimisiä ajatuksisnansa. Emmä saa enää siäläkää piilotettua sormiani mihinkää.

Mä rupian pian hilaamahan jalgratastani hiilivarastosta näköösälle. Ku juaksemises tuloo aina jotaki murtioomia johonku takajalakojen osihin, aloottan kipiää tekemettömän kuntoolukauren. Jos pyärääly ei tunnu hyvältä, siirryn staattisen voiman käyttöhön. Olisko joku purieslauralla sompaalu jotaki tai ralliauton tyyrääminen?

3 kommenttia:

vilukissi kirjoitti...

Purielautaalu olis varmahan kova sana! Siinäkin voi kyllä saara kipiää- Älä ny ala mihkään kirioottamislakkooluhun, maan alla kerkiää sitäki sitte teherä. Silloon, ku o kolome meeteria rapaa naaman päällä. Mukava juttu oli lukia tua äitiski juttu.

Äijänkäppyrä kirjoitti...

Täs on iskeny jokku satavuatiset tai sitte joku miälen marallus. Voisinha mä lähtiä purielentokoneelemahanki.

Mutta millä helevetillä mun sais siätä ilimasta hengis alaha. Tai mitä sillä hengellä olis sen koommi tekua, ku olis saanu hianua nautintua.

Mä täs iliman siipiä viälä.

vilukissi kirjoitti...

murtehista viälä...meillä täälä sanotahan (sanothan), notta:

hakahan tai hakhan ... tupahan tai tuphan...kusthan pathan tai kustahan patahan...

notta molemmat muarot on täysin oikeen!!!