perjantai 29. tammikuuta 2010

No joo

Autokultturillisesti liikkukkuminen on täälä melekoosta extremeä. Ylehensä kansaanväliset liikkennes säännöt 0n voimas, muttei kaikkille.

Jos on pääs kiharaasia villoja tai takapenkillä irrallansa olovia tulevan yhteiskunnan tukipilaria, millää ei oo mitää väliä. Pohojoosafrikkalaasperääsillä kiharapäillä on vain se mersu ja mä itte, eikä multa mitään puutu. Kakarootansa kouluhun ja päiväkotiihin hengenvaralliset kuskit on aina oikias. Pitää keriitä..

Jos mä olisin Hitleri, mä määrääsin ihimisen nousemahan aijjoon ylähän seslongiltansa. Mun kuvitellus määräyksesnäni olis pianoonen rauha maas. Mä yrittääsin suvaata niitä, jokka tyyrää mun sivuutte punaasis valoos joltaki pualelta. Mä määrääsin, notta sille tumpelolle kravattiäijjälle pitää tällätä suuruksensa ainaki tuntia ennen ku ennen.
Hitlerinä en rupiaasi savustamahan eli grillaamahan vasta- ajatteliitonani. Mä tällääsin kulukinehien tyyrääjät laiskoolle. Ei mitää ajolupaa, jonsei oo tratin kuviteltu vääntäjä kunnolla ja olemata korkiampi fiskaali ku mä itte Hitler.

2 kommenttia:

vilukissi kirjoitti...

a.iv.a.n!! Saatakkos tuan paremmin tulla ja sanua!

Hanneles bokparadis kirjoitti...

juu, kakaroita vievät vanhemmat ajavat hurjimmin..