perjantai 30. huhtikuuta 2010

Rosvo nalakkihin

Kaharen ekun puutarhahanskojen ostoksesta tuli mullen viihrytyksen sessio kassalla. Nyhtyrinä asikaasena plätkähytin rentua pari ekua tiskihin ja kassa ilimootti notta ollahan sujut.

Tiätysti lähärin siitä tytyvääsnä menopeliäni kohoren. Hirviä räikkä purottaa mun sitte perseelleni. Korvat on muutenkin lummehroksis ja tämäki viälä. Kassa viisaa mullen, notta viittikkö ny pirättää siihen. Koko kassalle jonottava kunnon kansa siinä sitte hymähtelöö paapalle, joka on varmahan vohkinu vappuakaliansa ja piiloottanu ne ovelasti palttoohinsa. Hetken perästä joku sisäpoliisi leikkaa jonkun errorin munpelekiasta ostamasta paltoostani.

Meen toisehen kauppahan. Ostan perinteestä maksalootaa pari rovesta. Toimitan kassallen kuinka jouruun erellises puaris eheronalaasehen ja kuinka pelekialaane varaaslappo sitte leikattihin irti.

Frouva siinä päläpätti mitä päläpätti toisten kans. Ku mä rupesin könyämähän pihallen kassan kiinnoistus nauliintuu muhun. Taas joku erroriräillärähäji. Sanoon kassalle, notta näis toisesta maasta ostetuus pöksyys on varmahan joku hätäri. Monta kertaa hiihrin siinä rosvoportis ja sitte se likka sanoo nottei viitti vaharata mun housuuhini. Vyätä jo aukaastesnani mullen jäi pikkuusen epäseleväksi, notta miksei.

2 kommenttia:

vilukissi kirjoitti...

hahahahhahahh....jessus sentään...hahahahahh...vai ei frouva kattonu sun pöksyyhis....olisist sanonu, notta mennähänkö takahuanehesen, mä näytän...

Äijänkäppyrä kirjoitti...

Olisin mä voinu riisua siinä kassalaki. Erellises kaupas oli jo niin osaa ottava yleesö, nottolin jo pääsny roolihini...