keskiviikko 23. joulukuuta 2009

Lunta????

Mä en tiärä mihinkä maailiman loukkohon mun pitääs täältä karaata tiätämätäni, jotton ny talavi. Mä yritän monen maan uutiskanavoja luurata, kaikis seisoo henkilö johonaki suures lumisatehes ja siälon taustalla kruttuusia autoja ja iloottelevia kakaroota.

Onkohan talavi tosisnansa niin uus ilimiö, notta afrikan kualiankiälis justihi ja justihi ja elämän kiroos olovista beipiistä ei tartte sanua mitää. Joku kaikki yllättätäny lumenmoska on ny sitte saattanu koko euroopan aharinkohon ja uutisvuatohon. Ja tiätysti siihen tilahan, notton ny valot sammutettu muista uutisista.

Mullekki tämä olis täys perkeles, jonsen olis joskus sourellu umpilumista tiätä jollaki liikenneskoslalla, jokon tarkootettu siirtymisehen siliällä pinnootuksella, johonei oo jäniksen paskan suurempaa mökälestä töykänny alahaltapäin.

Mua ottaa oikiasti tosi lujaa pääkkylääseheni, ku oon täälä muriusnani vankina. Luntaki on vai paikkapaikoon ja luulen sukseni tihkaasevan kaninpaskoos.

Ostan heti rahatilanteheni tulles myätämiälisekseksi, repus pirettävän helikopterin. Olis sen kaas hiano teherä Googlea tarkempaa ympäristövahtoota täälä ja siälä.

Ei kommentteja: