lauantai 11. joulukuuta 2010

Höynäälyä

Mun on pakko pyytää anteeksi mun lukijooltani. Joo, nämä läskinäpit tiätysti. Moon tarkistuttanu akallani viime aikoona juttuni. Mä en käsitä, notta minkä tähären mun kommenttini menöö mihinkä sattuu.

Moon täälä linioolla pahaa tarkoottamata. Tulikettu oli viikon pimiä. Mä sain sen jollaki konstilla henkihin. Oon sitä miältä, nottei siinoo enää mitää näppäälijän kuvittelemaa hallintaa. Kuviteltu möriservän looran levytila on enää kaks prosenttia.

Oon ajanu monta kerta defrakin ja oon saanukki konesta pikkuusen henkihin. Pitääs uskaltaa hävittää sellaasia ohojelmia ja ohojelmien päivityksiä, mitei oo tullu käytetyksi vuasikausihin. Uskallin häivyttää yhyren ohojelman, jotolin käyttäny viimmeseksi kuus vuatta sitte.

Mä osaan sonnanajosta kaikki niksit, ajettihin sitte Valametilla tai orlovilaasella tai suamenhevoosella. Ku mä näillä laastariisilla nakiilla näppäälen notta kyllä. Mä näen kuvastuksen notta ei. Kirijootan lapselleni, notta tervetulua tänne. Huomaan kirjoitukseni sisällön olevan whgbxyö.

Olen låhettänyt näin älykkäitä viestejä jo monelle. Jos saan korvattua kahden prosentin muistilan tietokonessani jollain ja jos voisi saada virtuaalimuistin takaisin koneseeni, olisin onnellinen Rahalla en asiaa voi selventää, kun sellaista ei ole. Rahaa.

Ennen ei minullakaan ollut kännykkää. Vuodesta 1984 lähtien kuitenkin. Millä ja kunka asiat hoidettiin ennen.

Ei kommentteja: