tiistai 13. maaliskuuta 2012

Uskomatoonta

Täälon joku neuvosto pirättäny voiman, kraftin ja energian hinnannousut. Sanoosin notton ihan väärä maa mihinon näin tehty. Joku Suami rupulaanen yrittää olla parahasta aaa-luakkaa ja kuristaa kansalaasensa hengiltä.

Kyllä mä imehtelen nottei hallitus joo, mikä seki on, ku mun oppieni jäläkehen eruskunta päättää asioosta. Ny jokku älyköt on siälä kotomaasnani päättäny panna kuntia yhtehen. Pohojooses tulis sellaasia kuntia, mikkon isoompia ku tämä mun viaraalumaa täälä Euroopas.

Pitääs mum miälestä tällätä enerkian hinnat sellaasehen ruatuhun, notta ihimiset vois liikkua eres töihinsä. AB - joo. Auto ja pensa. Tarkoottaa tosi yksinkertaasta älyä, mistä voitaas verottaa. Mäki voisin olla tosi hyvä kansanerustaja, ku verottajat maksaas mun kuluut. Ei olisi vitun väliä kuinka palio nafta tai pensa maksaas.

Suamalaaset keskenkasvuuset päättäjät ov varmahan merkonoomia ja osa jopa ekonoomia ku osaa valtion taloutta sorkkia nuan tikkuusilla sormillansa. Olin hilian pohojooses maas, Suames. Kyllä meni lompsa ruikulle, ku vastasin paikan aaa luakitusta.
Oon Kataasen kaa samaa miältä, notta kaikki vanhukset ja vammaaset pitää tukahruttaa valtaväestön elinvoimaa häirittevänä väestön osana.

Ehkä ymmärrän ehkä en. Joku kokkolalaanen teini vetää Suamia ruikulle. Ja varmahan teini saa arvostusta, ku hirttää kansansa ja pitää mulukkumaan parahultaases aaa -luakas.

Mun näkemyksilläni asioohin ei oo hevon vitun merkitystä. Mä haluaasin viälä joskus käyrä Suames. Maharollisuuret on poltettu ny. Mullei oo niin suurta lompsaa, notta voisin ihannemaasnani hiippaalla.

Hyi saatana Suamen tratti. Sillä ohojatahan perseesehen koko helevetin valtakunta.

Ei kommentteja: