sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

jotta

ylimaanantaina rupian tramppaamahan Suamia kohoren. Mitä järkiä? Valoosista öistä en tiärä mitää, ku kattelen öisin nahoolla. Joo, kakaran kakarojen näkeminen, jees. Päivällä.

Mitä mä näen Suames oikiasti? Saatananan kallihit hinnnat joka paikas. Kaffilla en oo käyny kuppiloos kymmenehen vuatehen.Oon tuanu perunat ja sipulit jo monena vuanna tullesnani. Maitua en voi ostaa,ku se maksaa kolomen meikälääsen purkin erestä.

Oikiasti mun kukkarolle tuloo kauhia stressi, ku se kuuloo sanan Suami. Oon koittanu sitä piilootella kurnuttavan vyäni aluusehen.

Suami on sanana ku perkeles tai saatana. Uus hallitus käsköö eruskunnan viämähän ihimisiltä tuhkakki pesästä. Seuraava hallitus on hätätilahallitaus. Toivottavsti pomona on ryhyrikäs mr Suami.

Politiikka ei pitääsi olla kuppikuntaasta mulle sulle leikkiä. Sitä se on ny. Vituttaa kattella pelle. Ny haluaasi äänruuttia, von hertseeniä, jopa joose nikulaa hoitamahan Suamen asioota. Tarun pitääs ny ruveta rähäjämähän. Ny.

Ei kommentteja: